کیف پورتفولیو چیست؟

کیف پورتفولیو چیست؟

کیف پورتفولیو در حقیقت به یک کیف چرمی بزرگ دسته دار گفته می شود که در گذشته ای نه چندان دور و حتی تا کنون از آن برای نگهداری نمونه کارها استفاده می شده است. اما اخیرا در دنیا مفهوم دیگری نیز پیدا کرده و سایز و کاربرد آن تغییر یافته است.

در کیف پورتفولیو جدید، دفترچه ای برای طراحی، اسکچ زدن و یادداشت برداری قرار می گیرد. دارای محل نگهداری قلم، کارت، گوشی تلفن همراه و سایر مدارک هست که آن ها را سازماندهی و نگهداری می کند. سایز آن به طور قابل توجهی کاهش یافته و جمع و جور است و به راحتی قابل حمل می باشد. شاید بپرسید چرا اینهمه تغییر؟! بله در مورد تلفن همراهی که اکنون در دست ماست هم اگر به ۱۵ سال پیش برگردیم، تغییرات زیادی در ظاهر و کاربرد آن مشاهده می شود!

تمام آنچه در دست بشر هست دستخوش تغییرات می باشد.

در زمان حاضر دیگر لوازم بزرگ و دست و پاگیر مثل گذشته کاربردی ندارند و جای خود را با وسایل کم حجم تر و کاربردی تر عوض کرده اند.

محصولات سواری نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما سعی می کنیم در کاربرد و نوع استفاده محصولات بر اساس سبک زندگی جدید انسان ها بازنگری کنیم و بهترین، ساده ترین، شیک ترین محصولات چرم طبیعی را برای انسان عصر حاضر طراحی و تولید کنیم.

قبلینوت بوک های چرم سواری و یک ادعا!
بعدیتشخیص چرم طبیعی به روش سواری