نوت بوک های چرم سواری و یک ادعا!

نوت بوک های چرم سواری و یک ادعا!

از هر منظر و زاویه که بنگریم، یادداشت برداری امری لازم و غیر قابل انکار هست. اما اکنون چرم سواری برای اولین بار با یک ادعا، حرف جدیدی برای گفتن دارد. آنچه تا کنون کسی آن را نگفته و جالب تر اینکه ضمانت نکرده است! آماده اید؟
به آنچه در ادامه می خوانید به دقت توجه کنید و آن را دنبال کنید. قطعا این موضوع زندگی شما را متحول خواهد کرد.

۱- ابتدا هر هدف بلند مدت و کوتاه مدت که در زندگی و کسب و کار دارید را در بالای یک صفحه از نت ( نوت ) بوک ها، ژورنال ها و یا سایر محصولات دفترچه دار چرم سواری به صورت تیتر بنویسید. سپس تاریخ نوشتن آن هدف را نیز یادداشت کنید. آنگاه جزئیات آن هدف را هم بنویسید. مثلا شغلی که به دنبال آن هستید مایلید چه ویژگی هایی داشته باشد و ... . بعد مزایای رسیدن به هدف را هم یادداشت کنید. حتی می توانید معایب نرسیدن به آن را هم برای خود یادداشت کنید. مثلا اگر من ظرف این مدت نتوانم شغل مورد علاقه ام را پیدا کنم چه مشکلاتی برایم پیش خواهد آمد.

۲- آنگاه برای هر هدف ۵ برگ ( ۱۰ صفحه ) را خالی بگذارید و هدف بعدی را از صفحه ۱۱ ام شروع کنید.

۳- سپس در ۱۰ صفحه درنظر گرفته شده برای هر هدف، ۲۱ راه برای رسیدن به آن هدف را بنویسید. مطمئنا بیش از ۲۱ راه برای رسیدن به هر هدف وجود دارد ولی چرم سواری از شما میخواهد فقط ۲۱ راه را بنویسید.

۴- هر روزه دفترچه را صبح ها بعد از بیدارشدن و شب ها قبل از خواب مرور کنید. می توانید صبح ها به آن اهداف، مورد جدیدی را اضافه کنید. دفترچه را همیشه در نزدیک ترین مکان به خود مثل تختخواب نگه دارید و در کمد، کشو و یا جایی دور از چشم قرار ندهید.
تمام و تمام!

فراموش نکنید از اهداف خود یک عکس واضح برای اثبات شروع به نوشتن آن برای ما ایمیل کنید.
اگر بعد از ۳ سال از تاریخ ارسال عکس برای ما، به اهدافی که در دفترچه های چرم سواری نوشته اید، نرسیدید یکی از بهترین و گران قیمت ترین نوت بوک های چرم سواری را از ما به رایگان دریافت کنید.

شما چیزی را از دست نداده اید!! هرگاه کسی به شما بگوید اگر ۳ سال دیگر به اهدافتان نرسیدید به شما هدیه می دهیم چه واکنشی نشان می دهید؟! قطعا می گویید مشتاقانه قبول می کنم.


سعی کنید اهداف واقع بینانه تری داشته باشید. مثلا :
هدف شماره ۱ : پیدا کردن یک شغل خوب با درآمد حداقل ۲۰ میلیون تومان در ماه ( امروز ۱۵ ام اردیبهشت ۱۴۰۲ )
هدف شماره ۲ : خرید یک دستگاه موتور سیکلت جدید ( امروز ۱۰ ام خرداد ۱۴۰۲ )
هدف شماره ۳ : اخذ مدرک تحصیلی در رشته مورد علاقه ( امروز ۱ ام مهرماه ۱۴۰۲ )
هدف شماره ۴ : ازدواج با شخصیت مورد علاقه ام. علایق تان را هم یادداشت کنید. ( امروز ۷ ام تیرماه ۱۴۰۲ )
هدف شماره ۵ : سفر به یکی از شهرهای مورد علاقه کشور ( امروز ۱ ام تیرماه ۱۴۰۲ )
هدف شماره ۶ : خواندن یک کتاب در زمینه رشد مالی در هر ماه ( شروع از ۱ ام تیرماه ۱۴۰۲ )
و ...

این ها نمونه هایی از اهداف واقع بینانه است که مردم غالبا آن را یادداشت نمی کنند و همیشه در سر دارند. اما شما با همراهی ما دیگر آن ها را فقط در سر ندارید بلکه در نوت بوک ها و ژورنال های چرم سواری یادداشت خواهید کرد و در بدترین حالت، پس از ۳ سال یک هدیه نیز دریافت خواهید نمود.

بعدیشناخت چرم طبیعی و مزایای آن در مقایسه با چرم مصنوعی