تشخیص چرم طبیعی به روش سواری

تشخیص چرم طبیعی به روش سواری

بارها و بارها این جمله را از اطرافیان خود شنیده ایم. اما واقعا روش تشخیص چرم طبیعی و مصنوعی چیست؟ تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی در چیست؟ چگونه می توان چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص داد؟!

چرم سواری یکبار برای همیشه می خواهد به این سوالات پاسخ کافی دهد و مشتریان را برای یک انتخاب دقیق و درست آگاه کند.

با پیشرفت تکنولوژی، تولید مصنوعات پلاستیکی و فومی نیز بسیار متنوع تر از گذشته در بازار ظهور پیدا کرده اند. هر چند هیچگاه توان از گود خارج کردن محصولات تولید شده از چرم طبیعی را نخواهند داشت، اما ذهن برخی مخاطبان و مشتریان را درگیر خود کرده اند و گاهی این محصولات با جذابیت های ظاهری، اجازه تصمیم گیری درست را از آن ها می گیرند.

۸ سال تحقیق و مطالعه من در مورد راه حل های قابل اجرا برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی، فقط به یک راه حل قطعی ختم شد و آن اینکه فقط و فقط باید از فروشندگان چرم که برند هستند خرید کرد چون آنها کارشان فروش محصولات چرمی هست و نه مصنوعی و هیچگاه محصولات غیر اصلی را به جای چرم طبیعی به مشتریان ارائه نمی کنند! همین

راه حل های پیشنهادی دیگر شامل سوزاندن چرم چگونه امکان پذیر هست وقتی شما در یک فروشگاه بخواهید برای اطمینان از اصالت چرم، آن را بسوزانید؟! فکر می کنید چگونه می توان فروشنده را به این کار راضی کرد؟!
یا اینکه چگونه می توان بوی چرم طبیعی را در میان انبوهی از بوهای مواد شیمیایی و نیز عطر و عود داخل فروشگاه تشخیص داد؟! با این فرض که مشکل بویایی و سرماخوردگی فصلی همراه نداشته باشیم!
و یا اینکه چگونه می توان با حضور فناوری های تولید، به روش عینی، سطح چرم مصنوعی را از چرم طبیعی تشخیص داد؟!

پس برای اینکه بتوان راحت تر و زودتر به راه حل رسید لازم است فقط از برندهای تولید کننده ی محصولات چرمی با خیال آسوده خرید کرد.

قبلینوت بوک های چرم سواری و یک ادعا!
بعدیمحافظت از چرم با کرم طبیعی